Друк

Психологічні особливості дитячо-батьківських взаємин

Курсове навчання на тему:

«Психологічні особливості дитячо-батьківських взаємин»

 

Анотація

Курс «Психологічні особливості дитячо-батьківських взаємин» розроблений з метою створення умов для підвищення батьківської компетентності в царині дитячої психології і педагогіки.

Програмою курсу передбачено розгляд теоретичного матеріалу щодо означеної теми та практичну частину у форматі соціально-психологічного тренінгу, спрямовану на відпрацювання навичок ефективної комунікації у діаді «дитина-батьки».

Мета курсу – інформування щодо особливостей психологічного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку та шляхів оптимізації та налагодження взаємовідносин з ними.

Проходження курсу дозволить:

-          ознайомити батьків основними психолого-педагогічними особливостями розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку;

-            сприяти розвитку відносин співробітництва і партнерства батьків з дитиною;

-      розвинути уміння ефективної комунікації у батьків при вирішенні проблем з дитиною;

-             розвинути здатність до рефлексивного поведінки в процесі спілкування з дітьми.

 

Модератором курсу є кандидат психологічних наук, доцент кафедри соціально-правових та поведінкових наук, практичний психолог Діденко Галіна Олексіївна. В рамках роботи передбачено дистанційне залучення профільних експертів: шкільних психологів, психологів закладів дошкільної освіти, фахівців управління праці та соціального захисту населення в контексті висвітлення аспектів роботи з «важкими» родинами.

Програма курсового навчання для батьків

«Психологічні особливості дитячо-батьківських взаємин»

Назва теми

Тривалість, години

Викладач

1

Вікові особливості дошкільного та молодшого шкільного віку.

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко

2

Гра як провідний вид діяльності дошкільного віку. Пізнавальний розвиток та формування особистості дошкільника.

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко + залучений експерт

3

Новоутворення дошкільного віку. Криза семи років.

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко

4

Психологічна готовність дитини до навчання.

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко + залучений експерт

5

Учбова діяльність молодшого школяра, її зв'язок з іншими видами діяльності.

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко + залучений експерт

6

Пізнавальний розвиток та розвиток особистості молодшого школяра.

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко + залучений експерт

7

Проблеми переходу від молодшого шкільного віку до підліткового.

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко

8

Тренінг «Батьківське вигорання та шляхи оптимізації психоемоційного стану»

8

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко

9

Тренінг «Причини батьківсько-дитячих конфліктів та шляхи їх вирішення»

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко + залучений експерт

10

Самооцінка, емоційний інтелект та навички дитини ХХІ сторіччя

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко

11

Правила, кордони та покарання

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко + залучений експерт

12

Як не допустити залежну поведінку та розмовляти з дітьми на складні теми

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко + залучений експерт

13

Діти та гаджети

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко

14

Дитяча безпека

4

К.псих.н., доцент кафедри, практичний психолог Г.О.Діденко

 

Усього курс навчання

60 годин або 2 кредити ЄКТС

 

 

Додаткова інформація:

Набір на курси проводиться постійно.

Загальна тривалість курсу – 60 годин.

Проходження навчальної програми буде засвідчено сертифікатом.

Місце проходження: м. Нова Каховка, вул. Горького, 9д.

Контакти: (05549)7-83-55, адреса сайту: vmurol.net.ua

Для реєстрації перейдіть за посиланням.

 

Address

м. Нова Каховка, вул. Горького 9Д
тел. +380(5549)7-83-55

Чи встигаєте Ви підготуватися
до занять?

так, завжди готуюсь до всіх занять;
голосувати
не до всіх, але до більшості;
голосувати
тільки до занять з основних дисциплін;
голосувати
тільки до занять, які мені цікаві;
голосувати
взагалі не встигаю готуватися
голосувати